Platforma automatyzacji marketingu, aby utrzymać się na czele gry

Platforma automatyzacji marketingu - CRM na zamówienie

Prowadzisz biznes online? Z pewnością, aby wejść w interakcję z klientami, musi istnieć odpowiedni system zarządzania relacjami z klientami. CRM to tak naprawdę kamień węgielny każdego współczesnego, nowoczesnego biznesu internetowego, który zajmuje się obsługą klientów. Twoja platforma marketingowa jest głównym kanałem komunikacji z klientami, poznawania ich potrzeb, zamykania transakcji i dostarczania.

Pozwala również na automatyzację pewnych procesów marketingowych. Wszystko to ma bezpośredni wpływ na postrzeganą jakość obsługi klienta, sprawiając, że obsługa klienta jest płynna i wartościowa sama w sobie, a także w pełni wykorzystuje potencjał Twojego zespołu sprzedaży.

W tym wpisie przejdziemy przez kilka głównych punktów, podkreślając dlaczego automatyzacja rozwiązań reklamowych, CRM na zamówienie, może być najlepszą inwestycją w pewnym momencie rozwoju Twojej firmy.

Platforma automatyzacji marketingu - wyciąć środkowego człowieka

Po pierwsze, celem tego wpisu nie jest przekonanie Cię do tego, abyś obcinał narożniki i zwalniał połowę swojego działu obsługi klienta - praca, która może być zautomatyzowana, jest. Celem tego wpisu nie jest przekonanie cię do obcięcia narożników i zwolnienia połowy twojego działu customer manager, tylko do tego, aby maszyna to zrobiła, a następnie ponownie zainwestować zaoszczędzone w ten sposób środki w inne rzeczy. Jest dokładnie na odwrót.

Korzystając z platformy automatyzacji marketingu możesz odblokować potencjał i pozwolić ludziom z Twojego działu dodać ludzki akcent do Twoich relacji z klientami - pracuj nad budowaniem relacji, daj ucho do zdefiniowanych, aczkolwiek istniejących, potrzeb klientów, pozwól swojemu zespołowi sprzedaży poznać ludzi po drugiej stronie na ich ekranach, być może wykonaj kilka telefonów, dopasuj do nich swoją ofertę. Jak powiedział kiedyś Steve Jobs "dobry", odnosząc się do projektowania, ale w rzeczywistości chodzi o coś znacznie szerszego - ludzie czasami nie wiedzą rzeczy, których chcą, chyba że je pokażą.

Przesłaniem platformy automatyzacji marketingu jest: nie pozwól, aby Twój zespół utonął w pracy, która może być zautomatyzowana z prawidłowo zaprojektowanym i zbudowanym CRM.

Niestandardowy CRM dla twojej przemyślanej obsługi klienta

Dla firmy zajmującej się rozwojem technologii cyfrowych jesteś klientem. Dlatego Ty i Twoja firma potrzebuje rozwiązań na miarę, produktu cyfrowego dostosowanego do Twoich potrzeb, platformy marketingowej pozwalającej na automatyzację procesu, który chcesz, aby maszyny robiły za Ciebie.

Powiedzmy, że wchodzisz na rynek, w imię argumentacji. Chcesz obrócić stoły, zakłócić rynek - musisz zdmuchnąć klientów swoją obsługą klienta, a do tego potrzebujesz procesu, algorytmu, którym posłuży się Twój zespół obsługi klienta, ale też mieć wystarczająco dużo do improwizacji - musi być też zwinny. I z tego powodu, próba dopasowania procesu do gotowego CRM może być kłopotliwa. Rozpoczynając swój biznes tylko z takim kapitałem, aby wszystko zaczęło się od początku, na pewno użyjesz wszystkiego, co tylko możesz dostać w swoje ręce, aby silniki biznesowe zaczęły się kręcić.

Poza tym, istnieją już całkiem udane CRMy - ZenDesk, to jedno. Posiadają one wszystkie niezbędne funkcje CRM, dzięki czemu możesz komunikować się z klientami, przechowywać niezbędne dane w przystępnej formie, dzięki czemu możesz szybko reagować, przejmować inicjatywę, rozwiązywać problemy, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Ale po pewnym czasie, kiedy nadchodzi czas na skalowanie, niestandardowy CRM może być najlepszą rzeczą, w jaką możesz zainwestować. Jeśli zaprojektowany tak, jak tego potrzebujesz, jeśli dane projektowe są oparte na danych, gdzie dane są faktycznie całym zbiorem dobrze uzasadnionych opinii rzeczywistych użytkowników CRM - czyli zespołu Twoich menedżerów sprzedaży / klientów - to może zdziałać cuda. Zwłaszcza jeśli Twój proces musi być unikalny, lub ma być, oferując klientom nowe funkcje w ich doświadczeniach z klientami, a Ty potrzebujesz pewnych typów danych, aby być do tego dobrze dostępnym.

Inną zaletą niestandardowych rozwiązań reklamowych, jest perspektywa przyszłego rozwoju. Możesz określić mapę drogową - jeśli niektóre procesy marketingowe nie są możliwe do zautomatyzowania w czasie, który chcesz, aby je również, ustawić linię czasu dla tego. Współpraca z domem oprogramowania, które uzyskać te rzeczy dla Ciebie, pozwala na omówienie rozwiązań, uzyskać wgląd ekspertów na temat możliwości pewnych ulepszeń, koszty, harmonogram, technologie potrzebne, i tak dalej.

Podsumowanie

Profesjonalna platforma automatyzacji marketingu pozostanie Twoim partnerem biznesowym - ponieważ niestandardowy CRM jest bijącym sercem Twojej obsługi klienta. Uzyskanie niestandardowego CRM, otwartego na aktualizacje i współpracującego ze sprawdzoną w boju cyfrową / cyfrową firmą konsultingową i rozwojową jest w zasadzie jedynym sposobem, aby pozostać przed grą i dostarczyć konkurencyjne doświadczenie klienta i jakość usług tam.